Kurulun radarına bu kez Beymen, Ramsey, Sarar ve Vakko gibi önde gelen markalar takıldı. Yapılan denetimlerde, bu firmaların indirim kampanyalarında tüketiciyi yanıltıcı ifadelere yer verdiği saptandı.

Kurulun açıklamasına göre, çok sayıda hazır giyim markası kampanyalarında yüzde 80'e varan indirim iddialarını kullandı. Ancak bu indirim oranlarının gerçeği yansıtmadığı ve yanıltıcı nitelikte olduğu belirlendi.

Ayrıca, kampanyaya dahil edilen ürünlerin stok miktarlarının da yetersiz olduğu ve tüketicilerin bu ürünlere ulaşmakta zorlandığı ifade edildi. Kurul, hem tüketicinin korunması hem de ticarette dürüstlük ilkesinin sağlanması adına denetimlerin kararlılıkla süreceğini belirtti.

Editör: Murat Tanrıkulu