Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Bolat, tüketicilerin güvenliğini sağlamak amacıyla alınan önlemleri vurgularken, alışverişlerde yaşanabilecek herhangi bir sorunla karşılaşmaları durumunda vatandaşların şikayetlerini bildirmelerini istedi. Bolat, “Ticaret Bakanlığı olarak, ticari hayatın sürdürülebilir ve adil bir çerçevede yürütülmesine önem veriyoruz. Tüketicilerimizin haklarını korumak, güvenli ve şeffaf bir alışveriş ortamı sağlamak temel önceliğimizdir” dedi.
Ayrıca, kasım ayındaki kampanya ve indirim döneminde yaşanabilecek olası sorunlara karşı denetimlerin artırılacağını belirten Bakan Bolat, herhangi bir sıkıntı yaşayan tüketicilerin şikayetlerini “https://turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi” adresinden iletebileceklerini ifade etti.