Batman Merkez Gülistan Caddesi'nde bir mağazada yönetici olarak çalışan Kadir Esmer, memnun kalmadığı GSM operatörünü değiştirdikten sonra gelen fatura ile adeta şok yaşadığını belirtti. İki farklı hatta ait faturaları için toplamda 5 bin 242 lira cayma bedeli talep edilmesine tepki gösteren Esmer, yaşadığı durumu "zulüm" olarak nitelendirdi.

"Haksız ceza ile karşılaştım"

Esmer, 180 lira olan normal faturasına karşın, bir hattı için 3 bin 142 lira 1 kuruş, diğer hattı için ise bin 912 lira 63 kuruş ceza kesildiğini ifade etti. Tüketici Hakem Heyeti’ne yaptığı başvuruda haksız bulunduğunu söyleyen Esmer, karara itiraz ettiğini ve adil bir sonuç alamazsa Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunacağını belirtti.

"Yetkililer vatandaşları GSM şirketlerinin insafına bırakmasın"

GSM şirketlerinin bu tür uygulamalarla vatandaşı mağdur ettiğini dile getiren Esmer, şu sözleri kullandı:
"İki ay boyunca kullandığım iki hattım için toplam 5 bin 242 lira ceza ödemek zorunda kaldım. Aylık faturam 180 lirayken böyle bir ceza kabul edilemez. Bunun düzeltilmesi için başvuruda bulundum, ancak olumlu bir sonuç alamadım. Yetkililerden, GSM şirketlerinin bu haksız uygulamalarını engellemek için adım atmalarını bekliyorum."

Gsm Firmasi Vatandasa Faturasinin 20 Kati Ceza Kesti 6400F3D3

"Bu mağduriyet denetimle çözülebilir"

Esmer, GSM şirketlerinin bu tür cezai uygulamalarıyla yalnızca kendisinin değil, binlerce vatandaşın mağdur edildiğine dikkat çekti. Esmer, "Bir personelimizin abisi de benzer bir durumla karşılaştı ve 5 bin lira ceza ödedi. Ben bu parayı ödedim, ancak ödeyemeyecek durumda olan pek çok insan var. Devletin bu durumu denetlemesi ve vatandaşını bu tür haksızlıklardan koruması gerekiyor," diyerek çağrıda bulundu.

Esmer, yaşadığı mağduriyetin giderilmesini ve benzer sorunların tekrar yaşanmaması için gerekli düzenlemelerin yapılmasını talep etti.

Kaynak: İLKHA