Türkiye’de ve yurt dışında yaşayan vatandaşların soru, öneri, ihbar ve şikayetlerini tek merkezden değerlendiren Çalışma Hayatı İletişim Merkezi Alo 170, çözüm odaklı hizmet vermeye devam ediyor.

Çağrı Merkezi Rekor Seviyeye Ulaştı

2024 yılı boyunca 18 milyon 138 bin 455 kez aranan çağrı merkezi, kurulduğu 2010 yılından bu yana toplam 310 milyon 756 bin 612 çağrı aldı.

Mobbing Şikayetleri Dikkat Çekti

Çağrılar arasında rapor ücreti, hizmet bilgisi, sağlık aktivasyon işlemleri, emeklilik tarihi öğrenme, çeyiz ve emzirme ödeneği, cenaze yardımı ve emekli maaşı bilgileri en çok başvurulan konular arasında yer alırken, mobbing şikayetleri de önemli bir yer tuttu.

İş yerlerinde psikolojik baskıya maruz kalan çalışanlar için destek sağlayan Alo 170, bu alanda psikolog desteği sunan Türkiye’nin ilk ve tek çağrı merkezi olma özelliğini taşıyor. 2011’in Mart ayından 2024 yılı sonuna kadar yapılan 145 bin 308 mobbing başvurusu, konunun ciddiyetini bir kez daha ortaya koydu.

Kaynak: Haber Merkezi